Jak udělat dobrý dojem u pracovní schůzky

Jak udělat dobrý dojem u pracovní schůzky

Životopis, zkušenosti a praxe, to není to jediné, co zaměstnavatel při výběru nových zaměstnanců zohledňuje. Důležitý je zejména první dojem, který se utváří přibližně během 30 vteřin vzájemného setkání. Jak tedy za tuto krátkou dobu dobře zapůsobit? A co udělat pro to, aby pracovní pohovor vyšel na výbornou právě vám? To se dozvíte v následujícím článku.

Jak se připravit na pohovor a uspět

Jak se připravit na pohovor a uspět

O úspěšném pracovním pohovoru mnohdy nerozhoduje pouze dosažené vzdělání, úžasný životopis a dlouholetá praxe, ale také přijímací pohovor, na kterém se ukáže, kolik toho doopravdy víte. To pro vás může představovat velkou výhodu, anebo naopak nevýhodu. Zajímá vás, jak pracovní pohovor obrátit ve svůj prospěch a jak se na něj připravit, abyste zaručeně uspěli? V tom případě čtěte dál.

Kanban aneb jak řídit menší projekty

Kanban aneb jak řídit menší projekty

V první řadě je důležité si říct, co vlastně Kanban znamená. Pokud bychom název přeložili doslova, mluvíme o “ceduli” či “billboardu”. Z pohledu agilního vývoje se jedná o metodiku, jejímž výsledkem by měl být maximálně efektivní a transparentní vývoj a to v jakémkoliv oboru, pro který je tato metodika využívána.

Jaké jsou plány DRFG Medical?

Jaké jsou plány DRFG Medical?

Na tuto otázku kolem plánů investiční skupiny DRFG a konkrétně divize DRFG Medical bude odpovídat Rudolf Matějka, ředitel zdravotnické divize, který je hned po Davidu Rusňakovi, který vede celou investiční skupinu, nejdůležitější osobou v tomto odvětví.