Pojistná ochrana v zaměstnání

Pojistná ochrana v zaměstnání

Bez práce nejsou koláče. Staré české přísloví v sobě nese obrovské moudro. Aby mohl člověk důstojně žít, potřebuje k tomu peníze a ty získá poctivou prací. Přímou úměru zde ale nehledejte. Zdaleka neplatí, že kdo pracuje hodně, má i hodně peněz. Způsoby odměňování a přidělování benefitů jsou mzdovým tajemstvím, které si každá firma pečlivě chrání. Obecně platí, že čím více jde o práci manuální, tím menší plat za ni člověk dostane.

Ptáte se, jak si najít práci snů? Je to snazší, než si myslíte!

Ptáte se, jak si najít práci snů? Je to snazší, než si myslíte!

Najít vysněné zaměstnání je v dnešním vyspělém světě poměrně snadné. Obzvlášť pak v mladším věku, když není třeba hledět na rodinu či jiné závazky a můžete si dovolit pracovní místa bez okolků měnit. Současná doba navíc nabízí celou řadu možností, kde pracovní nabídky hledat a kde sebe a své zkušenosti prezentovat. To ale ještě před dvaceti lety nebylo úplně možné. Jak tedy těchto možností, které nám svět nabízí, využít na maximum a získat tak práci svých snů?

Jak spolu souvisí CRM a project management? Více, než si myslíte!

Jak spolu souvisí CRM a project management? Více, než si myslíte!

Customer relationship management neboli CRM se zabývá řízením vztahů se zákazníky. Project management neboli projektové řízení řeší realizaci projektů – jeho podstatou je koordinace dílčích procesů, bez nichž by dokončení projektu nebylo možné. Na první pohled jde o dvě separované oblasti a jen málokdo najde důvod, proč by si měl projektový manažer pořídit CRM systém namísto specializovaného softwaru určeného pro správu projektů. Jenomže opak je pravdou – některé moderní aplikace pokrývají potřeby obou podoborů managementu.

Jak motivovat zaměstnance?

Jak motivovat zaměstnance?

Jeden z nejčastějších důvodů, proč zaměstnanci opouštějí svou stávajícím práci je to, že se cítí nedocenění. Pak jdou hledat štěstí jinam. Máte pocit, že štěstí a práce spolu nesouvisí? Opak je pravdou.

Jak udělat dobrý dojem u pracovní schůzky

Jak udělat dobrý dojem u pracovní schůzky

Životopis, zkušenosti a praxe, to není to jediné, co zaměstnavatel při výběru nových zaměstnanců zohledňuje. Důležitý je zejména první dojem, který se utváří přibližně během 30 vteřin vzájemného setkání. Jak tedy za tuto krátkou dobu dobře zapůsobit? A co udělat pro to, aby pracovní pohovor vyšel na výbornou právě vám? To se dozvíte v následujícím článku.

Jak se připravit na pohovor a uspět

Jak se připravit na pohovor a uspět

O úspěšném pracovním pohovoru mnohdy nerozhoduje pouze dosažené vzdělání, úžasný životopis a dlouholetá praxe, ale také přijímací pohovor, na kterém se ukáže, kolik toho doopravdy víte. To pro vás může představovat velkou výhodu, anebo naopak nevýhodu. Zajímá vás, jak pracovní pohovor obrátit ve svůj prospěch a jak se na něj připravit, abyste zaručeně uspěli? V tom případě čtěte dál.