Ptáte se, jak si najít práci snů? Je to snazší, než si myslíte!

Ptáte se, jak si najít práci snů? Je to snazší, než si myslíte!

Najít vysněné zaměstnání je v dnešním vyspělém světě poměrně snadné. Obzvlášť pak v mladším věku, když není třeba hledět na rodinu či jiné závazky a můžete si dovolit pracovní místa bez okolků měnit. Současná doba navíc nabízí celou řadu možností, kde pracovní nabídky hledat a kde sebe a své zkušenosti prezentovat. To ale ještě před dvaceti lety nebylo úplně možné. Jak tedy těchto možností, které nám svět nabízí, využít na maximum a získat tak práci svých snů?

4 způsoby, jak se za krátký čas naučit mluvit anglicky

4 způsoby, jak se za krátký čas naučit mluvit anglicky

Anglicky se může naučit každý. Chce to jen znát ty správné způsoby, které pomohou jak s porozuměním mluveného slova, tak s rozšířením slovní zásoby. A právě tyto možnosti jsme pro vás sepsali do následujících řádků. S některými můžete začít už dnes, jiné vyžadují přípravu. Mnoho z nich je dokonce zcela zadarmo, takže si nemusíte dělat starosti o své úspory. Tím nejhlavnější je ale to, že jsou osvědčené a v praxi opravdu fungují!

Už jste slyšeli o brokerpoolu? Pomůže vám s budováním vaší kariéry

Už jste slyšeli o brokerpoolu? Pomůže vám s budováním vaší kariéry

Kariéra každého z nás má někde svůj počátek. Patříte-li mezi finanční poradce, zpravidla jste začínali v poradenské firmě. Zde pracujete v podstatě jako klasický zaměstnanec. Samo o sobě je to v mnoha ohledech výhodné, a to zejména v začátcích. Tehdy jste totiž ještě nerozkoukaní a vše se učíte. Jakmile však začnete kariérně růst, může se pro vás stát prostředí poradenské firmy značně svazující. Mohou vám vadit smlouvy, může vám vadit velká část provize, kterou si poradenská firma vezme. Co mají tyto věci společného? Především skutečnost, že vaše schopnosti odevzdáváte někomu jinému.

3 rady pro efektivního a produktivního podnikatele

3 rady pro efektivního a produktivního podnikatele

Ačkoliv pracujete sedm dní v týdnu od rána do večera, máte pořád tolik práce, až vám z toho jde hlava kolem? Přesto se to vše snažíte zvládat, ale úspěch se nedostavuje v takové míře, jak byste čekali? Možná je na čase uvědomit si, že klíčem k lepším výsledkům není tvrdá práce, ale pracovat chytře – efektivně!

Jak udělat dobrý dojem u pracovní schůzky

Jak udělat dobrý dojem u pracovní schůzky

Životopis, zkušenosti a praxe, to není to jediné, co zaměstnavatel při výběru nových zaměstnanců zohledňuje. Důležitý je zejména první dojem, který se utváří přibližně během 30 vteřin vzájemného setkání. Jak tedy za tuto krátkou dobu dobře zapůsobit? A co udělat pro to, aby pracovní pohovor vyšel na výbornou právě vám? To se dozvíte v následujícím článku.